ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها بستری برای ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستند، گفت: خراسان جنوبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری 9 اثر ثبت جهانی و هزار و 34 اثر ملی را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، هادی شاهوردی در نشست کارگروه تخصصی گردشگری خراسان جنوبی که در محل پاویون استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار شد، اظهار داشت: از دو ماه گذشته تاکنون برنامه‌ریزی‌های اجرای این پاویون انجام شده و تصمیم گرفتیم در این رویداد ظرفیت شهرستان‌ها را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ غرفه برای ۱۱ شهرستان استان در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: دو بخش خصوصی ذیل مجموعه گردشگری نیز در این رویداد حضور دارند و برای فعالین حوزه مجازی و رسانه فضا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان جنوبی ادامه داد: در حاشیه غرفه‌ها، ۱۱ اجرای زنده از رشته‌های مزیت‌دار شهرستان‌ها پایه‌ریزی شده است تا به معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها کمک کند و بتوان سطح فروش را افزایش داد.

شاهوردی بیان داشت: شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه را به سمت ارائه محتوای دیجیتال و نمایش گرافیکی سوق داده‌ایم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از حضور در این رویداد بین‌المللی معرفی خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان‌های دارای ظرفیت در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان جنوبی اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، شاهد حضور ۱۱ کشور هستیم و امکان سفر ۵۰ درصد جمعیت جهان به کشور وجود دارد.

شاهوردی بر بهره‌گیری از فرصت حضور در این نمایشگاه تأکید کرد و گفت: خراسان جنوبی ۹ اثر ثبت جهانی و هزار و ۳۴ اثر ثبت ملی دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها بستر ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستند، ادامه داد: در این دوره ما سعی کرده‌ایم در کنار معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان، رشته‌های مزیت‌دار صنایع‌دستی مربوطه و محصولات استراتژیک آن‌ها را به نمایش بگذاریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان داشت: ما از هرآنچه که می‌تواند به توسعه حوزه گردشگری استان کمک کند یک بسته کامل فراهم کرده‌ایم، اما جذب گردشگر و معرفی فراگیر ظرفیت‌های استان در بلند مدت اتفاق می‌افتد که یکی از بهترین بسترهای معرفی ظرفیت‌ها، شرکت در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha