کد خبر: 213319
۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در حومه غرب تهران و کشف بیش از ۹۸کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "حسین باباپور" در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای شناسایی و پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مشخص شد اعضای این باند ضمن اجاره یک انبار، تحت پوشش خرید و فروش ضایعات فلزی، اقدام به قاچاق مواد افیونی می کنند.

وی افزود: با سرنخ های به دست آمده، ماموران ضمن به کارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی هر چهار عضو باند مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور بیان داشت: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی هر چهار قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۹۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد : متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha