کمک‌ ۱۲۸ میلیارد تومانی ایرانیان به غزه

رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت بیش از ۴ ماه از پویش بشردوستی هلال احمر تا امروز ,کمک‌ های نقدی ایرانیان به غزه به ۱۲۸ میلیارد تومان رسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ وحید سلیمی؛ رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: پس از گذشت ۱۲۶ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۷ مهرماه و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا ۲۳ بهمن ماه جاری، میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۲۸ میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان رسید.

وی افزود: این کمک ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری( از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است.

 او گفت: پویش "بشردوستی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 سلیمی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم  غزه را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha