پاسداشت چهار دهه فعالیت امام جمعه شهداد

پاسداشت بیش از چهار دهه فعالیت حجت‌ الاسلام الله‌ وردی امام جمعه شهرستان شهداد با حضور مسئولان و جمعی از طلاب و روحانیون در سالن همایش استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در مراسم پاسداشت بیش از چهار دهه فعالیت حجت‌ الاسلام الله‌ وردی امام جمعه شهداد، ارتباط صمیمی و صادقانه با مردم را از ویژگی‌ های بارز ایشان بیان و اظهار کرد: حجت‌ الاسلام الله‌ وردی، زیر ساخت‌ های لازم برای فعالیت در حوزه‌ های دینی فراهم ساخت و پشتیبانی قوی برای حوزه علمیه هستند.

وی افزود: در شهداد هیچ تنشی را نداریم و این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به فرد معتمد و خدمتگزار دینی و امام جمعه است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم از حجت‌ الاسلام الله‌وردی به عنوان شخصیتی فداکار، مخلص، مجاهد و روحانی نام برد و گفت: رهبر در خصوص شخصیت‌ های کرمانی و محیط تربیتی استان همواره سخن گفته‌ اند و باعث افتخار و مباهات است.

حجت‌ الاسلام علیدادی سلیمانی، تصریح کرد: همایش "نسیم محراب" باید ادامه‌ دار شود و همه کسانی که در صحنه مبارزه نفس و خدمت به مردم هستند، تجلیل شود.

وی؛ جهاد مخلصانه، عمل به امر خدا و تربیت اسلامی و اخلاقی را سه خصوصیت اخلاقی امام جمعه شهداد دانست و ابراز داشت: ایشان از زمان ورود به شهداد جهاد را در دستور کار قرار داد و مخلصانه و فداکارانه تلاش کردند، ایشان عمل به امر خدا را با تمام وجود انجام می‌ دهد و یک الگوی مناسب در این زمینه بوده که محصول آن کانونی برای جامعه روحانیت و تربیت انسان‌های شایسته است.

شایان ذکر است؛ در ادامه به پاس چهار دهه فعالیت امام جمعه شهداد، لوح‌ های تقدیر رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور و استاندار کرمان به امام جمعه شهداد اهدا شد./ استانداری کرمان

پاسداشت چهار دهه فعالیت امام جمعه شهداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha