مرکز خدمات جامع سلامت شهرک سعدی بصورت رسمی افتتاح شد

با حضور استاندار فارس، مرکز جامع سلامت شهرک سعدی بصورت رسمی توسط خیرین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام سجاد علیه السلام، با حضور استاندار فارس در شهرک سعدی شهر شیراز، مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز سعدی توسط بانیان آن، بصورت رسمی افتتاح شد.

استاندار فارس در حاشیه این مراسم، یکی از وظایف حاکمیت اسلامی را اجرای عدالت دانست و افزود: یکی از مصادیق اجرای عدالت بدین معناست که همه مردم، شهروندان، روستاییان، شهرنشینان و بویژه مناطق کم برخوردار بتوانند از حداقل خدمات سلامت استفاده کنند.

وی نقش خیرین در همه جای کشور بویژه شیراز را بی نظر و بی بدیل خواند و خاطر نشان کرد: خیرین همیشه بسیار افتخار آمیز عمل کرده اند
خداوند گذشتگان را رحمت کند که در زمان حیات خود بناهای خیری همچون بیمارستان نمازی، خلیلی، پوستچی، محلاتی و... بنا کرده اند؛ این درمانگاه ها، بیمارستان ها، مراکز اورژانس، آمبولانس ها، تجهیزات پزشکی و... همه در تامین سلامت مردم نقش آفرینی کرده و خواهند کرد.

محمد هادی ایمانیه در ادامه به حجم زیاد اقدامات انجام شده توسط خیرین استان فارس اشاره کرد و گفت: جمع کمک خیرین از ابتدای تشکیل مجمع خیرین سلامت استان بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که نشان از نقش پررنگ خیرین دارد.

استاندار فارس در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیران مرکز جامع سلامت، مرحوم حاج حسین مختارنامه و خانم عزت حبیبیان که در یک منطقه کم برخوردار و پرجمعیت این مرکز ضروری را احداث کرده اند، گفت: دانشگاه تجهیزات بیشتر آزمایشگاهی را برای این مرکز تامین می کند و استانداری نیز نیازهای مرتبط با رادیولوژی را تامین خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha