کشف ۱۳۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از ضربه سنگین مرزبانان به قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح رعد ۱۳ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "بهادر اسماعیلی"  در تشریح اجرای "طرح رعد ۱۳" در مرزهای آبی استان هرمزگان، گفت: مرزبانان مستقر در یگان های مرزی در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی مطلع شدند که قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی کالا و سوخت قاچاق را جابجا کنند.

وی افزود: مرزبانان با شناسایی محل های آلوده به قاچاق، طی چند رشته عملیات توانستند ۳۳۰هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل، تعداد ۹۳۶ قوطی انرژی زا، ۴ دستگاه تلویزیون، ۹۶۰ پاکت تنباکو میوه ای، ۸۶ هزار نخ سیگار، ۱۷ دستگاه اسپیکر، ۲۵ دستگاه خط زن شارژی، ۲۵ دستگاه اتو مو، ۴۶ راس احشام، ۳ دستگاه موتور سیکلت پاکشتی و سایر اقلام ممنوعه را کشف کنند.

سردار اسماعیلی با اشاره به دستگیری ۳۸ نفر از قاچاقچیان در این رابطه، گفت: توقیف ۸ فروند شناور و یک دستگاه خودرو نیز از نتایج دیگر این طرح بود.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به ضربه سنگین به قاچاقچیان در اجرای این طرح منسجم، اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاها و سوخت های قاچاق کشف شده را ۱۳۳ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال عنوان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha