اهدای عضو؛ آخرین ماموریت امدادگر طبسی/ "محمد" فرشته نجات انسان‌ها حتی پس از مرگش شد

فرشته نجات هلال احمر طبس پس از اهدای اعضای بدنش، بال‌های سفیدش را به سمت آسمان گشود تا ثابت کند حتی بدون داشتن جان در بدن هم می‌توان نجاتگر جان انسان‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، کسی چه می‌داند شاید مأموریت برخی از انسان‌ها در این دنیا، جان بخشیدن دوباره به برخی دیگر است، آن جا که جان می‌دهند تا جان ببخشند.

همه ما هلال احمری‌ها را فرشته نجات انسان‌ها در سوانح و حوادث می‌دانیم، اما این‌بار یک هلال احمری حتی پس از مرگ هم با اهدای اعضای بدنش، نجاتگر جان انسان‌ها شده است.

صحبت از مرگ امدادگر جوان طبسی است که با از دست دادن جان خود، نامش را با اهدای اعضای بدنش برای همیشه جاودان کرد.

حرکت در مسیر جاودانگی رسم او بود، "محمد" با عضویت در جمعیت هلال احمر طبس از سال‌ها قبل با کمک به هم‌نوعانش تصمیم جاودانگی را گرفت و پس از مرگش آن را به درستی در عمل ثابت کرد.

امدادگر جمعیت هلال احمر طبس با اهدای عضو خود پس از مرگش، ثابت کرد که می‌توان حتی زمانی که جان در بدن نداری هم فرشته نجات انسان‌ها باشی.

شاید شیرینی نجات انسانی در صحنه تصادف و یا احساس غرور پس از نجات جان یک حادثه‌دیده زیر آوار سبب شد تا او این تصمیم بزرگ را بدون اطلاع نزدیکانش بگیرد که هرطور شده کارت اهدای اعضای بدن را دریافت کند.

"محمد وفادارمقدم" امدادگر جوان طبسی، نارسایی کلیه داشت، او ندانسته پس از خوردن غذایی که برایش ممنوع بود به کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان یزد، کادر درمان همان جا خانواده‌اش را از تصمیم بزرگ پسرشان برای اهدای اعضای بدن مطلع کردند.

محمد 23 ساله که آرزوها در سر داشت حالا جسم نیمه جانش را به تقدیر الهی سپرد تا مانند همیشه به عنوان یک فرشته نجات، آرزوی سلامتی را برای یک فرد دیگر در این دنیا برآورده کند.

بال‌های سفید او روزها و شب‌ها در مسیر امدادگری روی سر آسیب‌دیدگان گشوده بود، او روزگاری انتخاب کرده بود که اوقات خود را وقف هم‌نوعان کند و حالا با تصمیم به اهدای اعضای بدنش، جان خود را به تمام معنا به آنان هدیه داد.

فرشته نجات هلال احمری طبس در سانحه‌ها و بحران‌ها لبخند را به لبان حادثه‌دیدگان نشانده بود و برای آخرین بار نیز با اهدای عضو بدنش این شادی را به لب بیماری نیازمند به کبد بخشید تا خانواده‌ای را از مصیبت وداع دور کند.

گزارش از محبوبه قاسم‌زاده

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha