درگذشت رئیس بانک رسالت و انجمن حمایت از زندانیان سیرجان
عکاس: جواد نادری پور- شهر من سیرجان

رئیس بانک رسالت و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سیرجان که هفته پیش بر اثر سکته مغزی به کا رفته بود؛ صبح امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه درگذشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرحوم "مسعود اسدی" رئیس بانک رسالت شعبه سیرجان و رئیس انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان و عضو خادمان آستان قدس رضوی، که هفته پیش بر اثر سکته مغزی به کما رفته و در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم با حضور فرماندار، امام جمعه، دادستان و سایر مسئولین؛ مردم و همکاران وی عصر امروز ساعت ۱۴ از هیئت ثارالله سیرجان به سمت امامزاده علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

وی از مدیران خوش نام و با اخلاق شهرستان سیرجان و از خادمین اهل بیت بود.

درگذشت رئیس بانک رسالت و انجمن حمایت از زندانیان سیرجان

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان

حجت الاسلام و المسلمین عباس مسلمی زاده طی پیامی درگذشت این مسئول مردمی و خادم اهل بیت را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت شهادت گونه جناب آقای حاج مسعود اسدی رئیس بانک رسالت شهرستان سیرجان موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

فقدان این شخصیت مؤمن و انقلابی و انسان متواضع و با اخلاق بی شک جامعه، متدینین، هیئات مذهبی و عموم علاقه مندان ایشان را داغدار و عزادار ساخت.

آن فقید سعید سالهای متمادی به خدمت در آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت و ترویج معارف اسلامی و دینی در شهرستان سیرجان، مفتخر بوده و به حق یکی از منتظران واقعی حضرت ولی الله الاعظم (روحی فداه) محسوب می شد.

مردم شریف سیرجان نقش مؤثر آن مرحوم در دستگیری از فقراء و نیازمندان، خصوصا در انجمن حمایت از زندانیان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

بی تردید خدمات صادقانه و عاشقانه ایشان به محرومان و نیازمندان در طول دوران عمر با برکتش و نوکری در آستان مقدس حضرت سیّد الشهداء(علیه السلام)، ره توشه بسیار ارزشمندی برای عالم قبر و قیامت آن اسوه ی خدمت و اخلاق خواهد بود.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به خانواده آن مرحوم کلیه وابستگان جامعه مذهبی شهرستان سیرجان و عموم علاقه مندان به خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان

درگذشت رئیس بانک رسالت و انجمن حمایت از زندانیان سیرجان

پیام تسلیت نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای شورای اسلامی

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، درگذشت «حاج مسعود اسدی»؛ ریاست بانک رسالت سیرجان را تسلیت و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معـزز، صبـر و بردباری مسئلت کرد.

متن پیام حسن‌ پور به شرح زیر است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرامِ

مسعود اسدی، آزادمردی خوشنام، نیک فرجام و شایسته از این عالم ناپایدار، چشم خود بربست و از چشم عزیزان دور شد.

هر که جامه دنیا را با دیبای آخرت تعویض کند، اگر به مهر و مهربانی مشرف باشد، در محضر حق دیدارش برای پاکدلان میسور خواهد بود.

هجرت ظاهری جسمش، گرچه برایمان سخت است؛ به درگاه حق سپاس گوییم که آن اسوه مهربانی و شهره به نیکنامی و معرفت، همنشین امام حسین علیه السلام خواهد بود.

با اندوه فراوان و قلبی آکنده از درد، ضایعه درگذشت این خادم اهل بیت(ع) را خدمت خانواده داغدار و همکاران محترم، شهروندان شریف سیرجانی، انجمن محترم حمایت از زندانیان و هر آنکس که این بزرگ مرد را آشناست، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعیـد آمرزش و رحمت واسعـه الهـی و برای بازماندگان معـزز، صبـر و بردباری مسالت دارم.

امید آن که به فضل الهی، قرین رحمت ربوبی قرار گیرد.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس

درگذشت رئیس بانک رسالت و انجمن حمایت از زندانیان سیرجان

پیام تسلیت اعضای شورای شهر سیرجان در پی درگذشت رییس بانک رسالت

اعضای شورای شهر سیرجان در پیامی، درگذشت حاج مسعود اسدی از مدیران پرتلاش و اثرگذار شبکه بانکی سیرجان و رییس فقید بانک رسالت و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سیرجان را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

خبر درگذشت برادر ارجمند جناب آقای حاج مسعود اسدی رییس بانک رسالت و از مدیران خوشنام، خدوم و پرتلاش موجب تأثر و تألم گردید.

شخصیت اخلاق‌ مدار و خدمات ارزنده این خادم اهل بیت(ع) در ترویج مکتب ائمه اطهار(ع) و خدمت به مردم در دوران مسئولیت‌ های مختلف در حوزه بانکی و نیز مدیریت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سیرجان بر کسی پوشیده نیست و قطعا خدمات بی‌ شمار آنمرحوم در مسیر رشد و شکوفایی شهرستان سیرجان به ثبت رسیده است.

فقدان این مدیر پرتلاش و خوشنام را به خانواده داغدار آنمرحوم خصوصا اخوان گرامی، خانواده بزرگ بانک رسالت و همه مدیران و همکاران حوزه بانکی شهرستان سیرجان و استان کرمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت داریم.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان

درگذشت رئیس بانک رسالت و انجمن حمایت از زندانیان سیرجان

تصاویر: جواد نادری پور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha