صدرا به آزاد راه شیراز-اصفهان متصل می‌شود

عملیات اجرایی اتصال صدرا به آزاد راه شیراز-اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: عملیات اجرایی پروژه اتصال شهر صدرا به آزاد راه شیراز-اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر در سه فاز و با بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده و طی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی پوربهی با بیان اینکه برای این پروژه بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورده شده است، افزود: با بهره برداری از این طرح؛ تردد شهروندانی که قصد سفر به اصفهان و بالعکس را دارند، آسان تر می‌شود.
مدیر عامل شرکت عمران صدرا همچنین بیان کرد: عملیات اجرایی طرح راستگرد اتصال جاده مرودشت-شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی شهر صدرا به طول ۹۰۰ متر و عرض ۱۰ متر به صورت رسمی آغاز شده و طبق قرارداد حداکثر طی ۲۴ ماه آتی، آماده شود.

وی اضافه کرد: شهروندانی که از شمال استان و از سمت شهرستان مرودشت قصد ورود به شهر صدرا را دارند ، در حال حاضر باید از زیر گذر پل دانشکده کشاورزی تغییر مسیر بدهند که این موضوع ضمن خطرات احتمالی، باعث ترافیک و اتلاف وقت می‌شود.

او با بیان اینکه مبلغ قرار داد اجرای این پروژه هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: ۲ دستگاه پل به دهانه دو متر، یک دستگاه سازه خاص برای عبور آب سطحی، یک دستگاه پل به دهانه ۱۵ متر و اجرای نیوجرسی در کل بزرگراه شهید سلیمانی از جمله طرح‌های زیر مجموعه اجرای این پروژه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha