بومی بودن بنده مورد استقبال مردم زنجان است

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان گفت: بومی بودن بنده یکی از ویژگی هایی است که مورد استقبال مردم زنجان است چراکه پیش از این گلایه هایی از سوی مردم نسبت به نمایندگان رهبری پیشین که در دسترس نبودند وجود داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حجت الاسلام جواد جعفری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه مجلس خبرگان رهبری یک تشکل فرا نهادی است، اظهار کرد: مجلس خبرگان با توجه به وظیفه ذاتی خود حساس ترین موقعیت را در کشور دارد و همچنین باتوجه به اینکه تعیین رهبری بر عهده این مجلس نیز است جایگاه ویژه ای در مشروعیت حکومت دارد.

وی با بیان اینکه حضور فعال مجلس خبرگان رهبری میتواند پشتوانه اطمینان بخشی برای صیانت نظام باشد، افزود: مجلس خبرگان رهبری نگاه هوشمندانه ای به شیوه اداره کشور دارد و سلامت نظام را تامین میکند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان، با اشاره به وجود هفت کمیسیون تعریف شده  برای خبرگان رهبری، گفت: از این تعداد چهار کمیسیون به مسائل رهبری است و دو کمیسیون مهم نیز از جمله کمسیون اقتصادی و کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده که می تواند نقش مهمی در کلان جامعه ایجاد کند.

حجت السلام جعفری با بیان اینکه شنیدن حرف نسل نو یکی از مسائل بسیار مهم است، افزود: مجلس خبرگان باتوجه به جایگاه متعالی خود باید به این مورد بطور ویژه بپردازد.

وی با اشاره به اینکه شفافیت در امور رضایت عمومی و اجتماعی را دربر دارد، اظهار کرد: نارضایتی های موجود در کشور بواسطه عدم اطلاع از عملکرد مسئولین است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان با بیان اینکه می توان به کمک نسل نو نقش بانوان را در  جامعه بسیار پررنگ کرد، گفت: انقلاب اسلامی ما الگوی سومی از بانوان ایرانی اسلامی را اداره کرد چراکه بانوان می توانند با وجود حجاب و عفاف در جامعه اثر گذار باشند و تحول را در جامعه ایجاد کنند.

حجت السلام جعفری،با اشاره به حضور خود در انتخابات این دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: بومی بودن بنده یکی از ویژگی هایی است که مورد استقبال مردم است چراکه پیش از این گلایه هایی از سوی مردم نسبت به نمایندگان رهبری پیشین که در دسترس نبودند وجود داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha