تشدید نگرانی‌ها نسبت به تبعات اقدامات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

با پذیرش طرح خطرناک وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی توسط نخست وزیر این رژیم هشدارها نسبت به تبعات چنین اقداماتی در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)کمیته عالی پیگیری شهروندان عرب زبان داخل خط موسوم به خط سبز در فلسطین اشغالی اعلام کرد که درخواست‌های ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر اعمال محدودیت‌های بیشتر برای ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی و پذیرش این درخواست از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلان جنگ فراگیر به شمار می‌رود.

این کمیته تصریح کرد: اقدامات مذکور زمینه سازی برای خالی کردن مسجدالاقصی محسوب می‌شود.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داده است که اشغالگران صهیونیست بعد از حمله به منطقه جبل المکبر واقع در جنوب قدس اشغالی و بازداشت گسترده جوانان فلسطینی از ساکنان این منطقه تعهداتی مبنی بر عدم ورود به مسجدالاقصی در طول ماه مبارک رمضان گرفته است.

روز گذشته شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو با طرح بن گویر برای اعمال محدودیت جهت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در ایام ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.

براساس این طرح ورود فلسطینیان ساکن اراضی موسوم به ۱۹۴۸ به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان محدود خواهد شد.

روزنامه یدیعوت آحارونت نیز به نقل از یک موسسه امنیتی در اراضی اشغالی نسبت به این که موضوع مسجدالاقصی مسلمانان را در برابر رژیم صهیونیستی متحد خواهد کرد هشدار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha