تاکید رئیس هلال‌احمر بر تدوین طرح شفاف اقتصادی در شرکت‌های این جمعیت

رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت تدوین طرح شفاف اقتصادی در شرکت های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در همایش مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه جمعیت هلال احمر گفت: این همایش ها باید ارزش افزوده داشته باشد و در شرکت های تابعه اقداماتی در مسیر پیشرفت انجام شود.

وی در ادامه با تاکید اینکه باید طرح شفاف اقتصادی در شرکت های برای آینده وجود داشته باشد افزود: وقتی این برنامه‌ریزی وجود داشته باشد برای تحقق آن تلاش و نقاط ضعف شناسایی می‌شود و  ما را به سوی موفقیت سوق می دهد.

کولیوند افزود: شرکت های تابعه باید وضعیت مالی خود را رصد کنند و برای حفظ و استفاده از منابع مالی خود برنامه داشته باشند.

به گفته رئیس جمعیت هلال‌احمر؛ وجود تیم قوی و مسئولیت‌پذیر بازاریابی و فروش، ضرورت برندسازی، ضرورت انگیزه‌دهی به نیروهای توانمند، بررسی تطابق هزینه‌ها و برنامه‌ها،  تعامل با سایر شرکت‌ها و شفافیت در برنامه‌ها، بهبود فناوری و تکنولوژی و داشتن نیروهای توانمند از جمله مسائلی است که شرکت های هلال احمر باید آن را جدی بگیرند.

کولیوند افزود: بهره وری در هلال احمر باید افزایش یابد و هزینه‌ها هم باید مدیریت شود. وقتی در این راستا تلاش شود شاهد افزایش رضایتمندی در بین کارکنان هم خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha