افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی در فارس

سردار سلامی گفت: مردم محروم جامعه، فلسفه اصلی کشورما است و رسیدگی بی منت وظیفه ما است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی گفت: شهر شیراز و استان فارس همواره در همه بخش‌ها در کشورها جایگاه ویژه‌ای داشته و همواره نمونه و اسو بوده و یک قله است.

سردار سلامی افزود: فارس با تقدیم ۱۵ هزارشهید والا مقام در شکوه و اقتدار و منزلت ایران سهم بزرگی داشته است.
وی با بیان اینکه شیراز همچنان مغضوب دشمنان اسلام و ایران اسلامی است گفت: به رغم تلاش‌های دشمن، اما این شهر و استان همچنان حامی و پشتیبان نظام است و شاهد پیشرفت فارس هستیم.
فرمانده کل سپاه به توطعه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن با تحریم‌های اقتصادی و فشارها سیاسی می‌خواهند مردم را ازاین انقلاب دلسرد کنند ولی مردم با رهبری رهبر انقلاب تحریم‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرده اند.
سرلشکر سلامی گفت: امروز بسیاری از نیازها در کشورمان از جمله دانش هسته‌ای، هوش مصنوعی، پرتاب ماهوار، هوا فضا، نانو در کشورمان تامین می‌شود و حرف‌های نوینی برای گفتن داریم و دشمن از این پشرفت‌ها خشمگین است.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در حوزه‌های سیاسی، امنیتی محیط اجتماعی، نبرد با اعتقادات جوانان، عملیات علیه ذهن‌ها، تلاش برای برهم زدن افکار عمومی را شروع کرده، اما با همه این فشارها ایران ایستاده و راز این سر بلندی، اسلام و ملت است.
فرمانده کل سپاه افزود: ملت نشان دادند که، مقاوم، فهیم، عمیق و فریب ناپذیر هستند و وقتی این عناصر با هم گره می‌خورد شکوه ملت را شاهد هستیم و ما این راه را با همین مردم ادامه می‌دهیم.
سرداررسلامی با اشاره به افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی گفت: دشمن روی مناطق محروم ما مانور می‌دهد ولی به همت پاسداران این انقلاب محرومیت را از این مناطق بر می‌چینیم.
سردار سلامی گفت: مردم محروم جامعه، فلسفه اصلی کشورما است و رسیدگی بی منت وظیفه ما است.
وی افزود: ما پیش مرگ عزت این مردم هستیم چرا که عزت این مردم برای ما زیباترین آرزوست.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز به دشمنان می‌گویم بی جهت تلاش می‌کنید ما کوتاه نمی‌آئیم و این راه ادامه دارد تا همه محرومیت‌ها را از چهره مناطق محروم بزدایم.
وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: آزمون بعدی ما یازده اسفند است همانطور که ۲۲ بهمن گل کاشتید جمعه آینده هم منتظر هستیم پای صندوق های رای دشمنان را دلسرد کنید.

فرمانده سپاه فجر فارس هم در مراسم افتتاح طرح های محرومیت زدایی در استان گفت : این طرح ها به همت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در بخش های خدمات مومنانه، اشتعال زایی، مسکن محرومین، بسیج آبرسانی به مزارع آب شرب و اهدا هزار جهیزیه برای زوج های جوان تحت پوشش کمیته امدا بوده است.

سردار بوعلی افزود: برای افتتاح و بهره برداری و خرید جهیزیه محرومان بیش از هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha