نماینده کنیست: نتانیاهو دشمن اصلی اسراییل است

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی نتانیاهو را دشمن اصلی این رژیم دانست و ضمن انتقاد از بی‌توجهی او به اسرای اسراییلی گفت که وی یک بیمار روانی است که غیر از خود به چیزی اهمیت نمی‌دهد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)عوفر کسیف نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنیست) در گفت و گو با این شبکه خبری ابراز داشت: ما انتظار داشتیم دیوان بین المللی دادگستری جنگ در غزه را متوقف کند.

وی کابینه نتانیاهو را دشمن اصلی ملت اسراییل خواند و تصریح کرد که این کابینه باید از بین برود.

این نماینده صهیونیست گفت: اگر جنگ متوقف شود اسرای اسراییلی در غزه سالم به منازل خود باز می‌گردند، ما باید از طریق شورش مدنی مسالمت آمیز نتانیاهو را مجبور به کنار رفتن از حاکمیت کنیم.

این نماینده کنیست خاطرنشان کرد که تصور نمی‌کند کابینه اسراییل برای تحقق مطالبات دادگاه لاهه حرکت قابل توجهی انجام دهد.

وی ادامه داد: نتانیاهو نه تنها مسوول خون‌های ریخته شده در غزه است، بلکه مسوول توهین‌های صورت گرفته به ساکنان اسراییل است. نتانیاهو یک بیمار روانی است که جز به خود به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهد و زندگی افراد بازداشت شده در غزه هیچ اهمیتی برای او ندارد.

این نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ملت فلسطین باید دولت مستقلی در مرزهای سال ۶۷ داشته باشند.

با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌ شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسرای صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha