فراخوان جامع «کلان‌طرح‌های توسعه فناوری» در حوزه زیست‌فناوری

فراخوان جامع «کلان‌طرح‌های توسعه فناوری» در حوزه زیست‌فناوری به همت ستاد توسعه زیست فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)، در فراخوان جامع «کلان‌طرح‌های توسعه فناوری»  از تمامی ایده های حوزه زیست فناوری به ویژه فناوری‌ها و ابزارهای کلیدی زیست مهندسی اعم از فناوری‌های ویرایش ژنوم، طراحی پروتئین‌های جدید، توسعه روش‌های مهندسی تکاملی، توسعه ابرازهای Bio-CAD در چرخه  DBTL و... استقبال می شود.

این فراخوان به طور خاص از طرح های دارای چهار شرط اصلی اعم از اینکه طرح توسعه‌دهنده ظرفیت‌های فناورانه کشور باشد و فناوری جدیدی را در کشور معرفی کند، مسیر شفافی را با درگیر کردن بازیگران اصلی، برای خلق  ارزش ارائه کرده‌باشد، فناوری مورد استفاده یا ارائه شده در مقایسه با فناوری‎های فعلی دنیا از آینده روشنی برخوردار بوده و تیم پژوهشی ارائه دهنده طرح هم از مطلوبیت و تخصص لازم برای اجرا و به ثمر رساندن طرح برخوردار باشد، حمایت می کند.

آخرین مهلت ارسال پروپوزال ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به  https://noafarintech.ir/sl/st و برای ثبت پروپوزال به نشانی https://noafarintech.ir/sl/sabt مراجعه کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha