کد خبر: 213827
۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
تصویب ۱۷ دی به نام روز کرمان

استاندار کرمان، از نامگذاری ۱۷ دی ماه به نام "روز کرمان" با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح دوشنبه ۷ اسفند ماه در شورای اداری استان کرمان، گفت: فرآیند اجرایی انتخابات به عنوان مهمترین مسئله کشور آغاز شده و تعرفه‌ ها نیز توزیع شده‌ اند.

وی با اعلام آماده‌ باش تمام مدیران و امکانات دستگاه‌ های اجرایی استان در ایام انتخابات، عنوان کرد: عوامل اجرایی و کارکنان دولت حق دخالت در انتخابات و جانبداری از یک داوطلب را ندارند و وظیفه ما فقط پشتیبانی و برگزاری انتخابات است.

استاندار کرمان ابراز داشت: دولت در انتخابات هیچ لیستی ندارد و هر فردی را مردم انتخاب کنند، نماینده مردم است؛ وظیفه داریم انتخابات سالم و بی‌ دغدغه را برگزار کنیم.

فداکار تسهیل حضور مردم در پای صندوق‌ های رای را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طبق مصوبه شورای تامین استان و شورای امنیتی کشور، در این ایام اجرای طرح‌های خاص باید متوقف شود.

وی؛ همچنین از نامگذاری ۱۷ دی ماه به نام "روز کرمان" با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

استاندار کرمان، زیباسازی و مناسب‌سازی ساختمان ادارات را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: روشنایی تابلوهای ادارات، رنگ‌ آمیزی و تنظیف نرده‌ ها و دیوارها، زیباسازی نمای ساختمان‌ ها و محوطه ورودی از نکاتی است؛ که در کنار مناسب‌ سازی برای حضور معلولان و جانبازان باید مدنظر قرار گیرد./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha