مه گرفتگی شدید در برخی جاده های جنوب کرمان

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از مه گرفتی شدید و تردد کند خودروها در برخی از راه های جنوب کرمان خبر داد و از رانندگان درخواست کرد، که احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به این که در حال حاضر پدیده مه گرفتی شدید در برخی محورهای جنوب استان وجود دارد، نهایت احتیاط را رعایت کنند.

محورهای جیرفت_ دهبکری محدوده تونل فروردین تا تونل اسفند، جیرفت_ بافت محدوده باغعلیشیر تا گردنه امیرالمومنین و محور جیرفت_ اسفندقه در محدوده سرگز سبب کاهش شدید دید افقی شده است و رانندگان حتما جوانب احتیاط را رعایت کنند.

این مرکز همچنین از مردم و کاربران جاده ای درخواست کرد: قبل از سفر از سالم بودن چراغ ها و مه شکن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و در طول محور با حفظ خونسردی و سرعت مطمئنه تردد کنند و فاصله طولی با خودروی جلویی را نیز رعایت نمایند.

همچنین شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم و کاربران جاده ای می باشد./اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha