دایر بودن دفاتر پیشخوان دولت کرمان در ۱۱ اسفندماه

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان با اشاره به فعالیت ۶۵ دفتر پیشخوان دولت در سراسر استان افزود: روزهای پنج‌ شنبه و جمعه، ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه نیز دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان برای تحویل مدارک به هم‌ استانی‌ ها دایر هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در ستاد انتخابات استان، گفت: با هوشیاری و بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

رحمان جلالی عنوان کرد: برنامه‌های لجستیکی و پشتیبانی ستادهای انتخابات استان به خوبی انجام شده است.

وی افزود: در حوزه فناوری نیز که بار اصلی انتخابات را دارد، اقدامات لازم صورت گرفته و آمادگی لازم در شعب وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: آموزش‌ عوامل اجرایی انتخابات طی ماه‌ها و هفته‌های گذشته انجام و نیروها توجیه شده‌ اند.

جلالی بیان کرد: آخرین برآوردها نشان می‌دهد؛ که تمام تلاش دشمن برای روز انتخابات و خدشه‌ دار کردن این اتفاق مهم است؛ که با هوشیاری و بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران، ناکام خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: آغاز رای‌ گیری راس ساعت ۸ صبح ۱۱ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور خواهد بود و تمام عوامل اجرایی باید از دو ساعت قبل در محل شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

ملزومات انتخاباتی تحویل فرمانداری‌ها شدند/ انصراف ۱۵۲ کاندید

حسین موسی‌ علی دبیر ستاد انتخابات استان کرمان نیز، اظهار کرد: تمام ملزومات انتخاباتی تحویل فرمانداری‌ ها شده است.

وی بیان کرد: بازدیدها و سرکشی نیز که به صورت سرزده و موردی از فرمانداری‌ های حوزه‌های زرند، راور، کوهبنان، بافت و بردسیر داشتیم، همه در آمادگی کامل‌ قرار دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: طبق قانون تا ۷۲ ساعت قبل از شروع رای‌ گیری، امکان انصراف برای نامزدها وجود دارد؛ که تاکنون ۱۵۲ نفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده، انصراف داده‌ اند.

دایر بودن دفاتر پیشخوان دولت در ۱۱ اسفند

محمد قاسمی مدیر کل ثبت احوال استان کرمان، تصریح کرد: آن دست از واجدان شرایط رای که شناسنامه ‌آنها عکس‌ دار نیست تا روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه می‌ توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به عکس‌ دار کردن شناسنامه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۶۵ دفتر پیشخوان دولت در سراسر استان کرمان؛ خاطرنشان کرد: روزهای پنج‌ شنبه و جمعه، ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه نیز دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان برای تحویل مدارک به هم‌ استانی‌ ها دایر هستند. / استانداری کرمان

دایر بودن دفاتر پیشخوان دولت کرمان در ۱۱ اسفند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha