تامین کالاهای اساسی سهمیه تنظیم بازار در استان کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، گفت: کالاهای اساسی سهمیه تنظیم بازار استان تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۲ صبح چهارشنبه ۹ اسفند ماه در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان و به مدیریت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد.

امیر حسن‌ زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه، تاکید کرد: نظارت بر بازار و تامین کالاهای اساسی در تمام ایام سال باید انجام شود و مختص دوره خاص نیست.

وی افزود: اصناف، صمت، جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده موظف هستند؛ طی سال نظارت‌ها را انجام و گزارش‌ دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان؛ تصریح کرد: کنترل، پایش، رصد و نظارت بر کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی و مایحتاج شب عید و ماه رمضان، یکی از دستور کارهای این جلسه بود که مقرر شد دستگاه‌ های اجرایی شامل صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف، کار کنترل و نظارت را انجام دهند و تخلفات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شوند.

شایان ذکر است؛ بنا به اعلام ستاد تنظیم بازار استان کرمان، سیب و پرتقال مورد نیاز شب عید هم‌ استانی‌ ها نیز خریداری و ذخیره‌ سازی شده که در ایام نوروز باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

سهمیه‌ های تنظیم بازاری کالاهای اساسی شامل مرغ، برنج، شکر و گوشت قرمز نیز به استان اختصاص داده شده که از طریق جهاد کشاورزی، غله و پشتیبانی امور دام در فروشگاه‌ های منتخب، نمایشگاه‌ های عرضه مستقیم کالا و فروش‌ های فوق‌ العاده سطح شهر توزیع می‌شود.

گفتنی است، ۳۰۰ تن سیب درختی و ۵۰۰ تن پرتقال برای مصرف شب عید استان کرمان خریداری شده است./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha