کد خبر: 213939
۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۵۹
لحظات سرنوشت ساز در قائمشهر

در راستای تقویت شور انتخاباتی سری زدیم به ستادهای انتخاباتی شهر قایمشهر و به بررسی برنامه‌های گروه‌های مختلف و داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران، تحلیل شعارها و ائتلاف هایی که در این راستا پر رنگ تر شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت)طبنا مازندران، در راستای تقویت شور انتخاباتی سری زدیم به ستادهای انتخاباتی شهر قایمشهر و به بررسی برنامه‌های گروه‌های مختلف و داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران، تحلیل شعارها و ائتلاف هایی که در این راستا پر رنک تر شده است.

کمتر از ۲۴ساعت به آغاز بزرگترین جشن ملی ملت ایران یعنی انتخابات بزرگ و باشکوه ۱۱ اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است.

هرچه به ساعت‌های پایانی نزدیک می‌شویم، هیجان انتخابات در خیابان های استان مازندران بیشتر به چشم می‌خورد، ستادهای انتخاباتی که آخرین تلاش‌های خود را برای معرفی کاندیداها و برنامه‌های آنان انجام داده و هر لحظه با خلاقیت‌ها و ابتکارات جدید در این مسیر گام برمی‌دارند.

عکس ها و پوسترهای قد و نیم قد که در اندازه های مختلف در نقاط شهر تعبیه شده و به خصوص میدان مرکزی شهر با وجود هوای سرد و باران و برف اما تنور تبلیغات کاندیداها داغ است.

بیلبوردها و مکان های تعبیه شده برای تبلیغات خودنمایی می کند و شعارهای رنگین و متفاوتی که با تغییر و بهبود وضعیت اقتصادی و مطالبه‌ی مردم چشم نوازی می‌کند.

به همین منظور سری به خیابانهای شهر قایمشهر زده ایم تا با برخی ستادهای انتخاباتی، تصاویر و شعارهای داوطلبان آشنا شده و برخی ائتلاف ها و گروههای به هم پیوسته را از منظر قول‌هایی که مردم می

دهند مورد بررسی قراردهیم؛

شعارهای کاندیداهای مازندران

اشتغال ۱۰ هزار نفری

یکی از کاندیدا ها با شعار اشتغال ۱۰ هزار نفری پا به عرصه گذاشته و معتقد است این یک شعار نبوده و به آن عمل خواهد کرد.

شعارهای کاندیداهای مازندران

پایان اشک‌ها و آغاز لبخندها

کاندیدایی دیگر بر این مسئله که مشکلات معیشتی باعث کاهش امید به زندگی شده است، شعار پایان اشک‌ها و اغاز لبخند ها را مطرح کرده است.

بهترین سیاست صداقت است

داوطلب انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی با شعاری که به پشت شیشه ماشین چسبانده بود، از صداقت حرف می‌زد.

پایان مشکلات اقتصادی و کشاورزی در مازندران

کاندیدایی که به مشکلات بخش کشاورزی مردم در مازندران اشاره می‌کرد و از برنامه‌های خود برای سامان بخش کشاورزی در ویدیوهای ضبط شده سخن می‌گفت.

تحول جهادی

کاندیدایی دیگر از تحول جهادی به عنوان شعار خود در پوسترهای تبلیغاتیش، استفاده کرده است.

شعارهای کاندیداهای مازندران

عمران و آبادنی

کاندیدایی دیگر از عمران و آبادانی، به عنوان سر لوحه شعارهای خود یاد کرد و توسعه را کلید پیشرفت و رفاه دانست‌.

فساد ستیزی

داوطلبی دیگر در قائمشهر نیز شعاری با محوریت عدالت و فساد ستیزی خود را حامی کشاورزان و محرومان دانسته و تلاش کرده اقشار و موضوعات بومی از جمله کشاورزی و مبارزه با فساد، رانت و شفاف سازی را مورد توجه قرار دهد.

شورای وحدت و شورای ائتلاف نیز در لیستی افرادی را مورد حمایت قرار داده‌اند.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز لیستی ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha