انتخابات، صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است

استاندار کرمان با حضور در استودیو پوشش ویژه گفت: انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است؛ که همه باید در آن مشارکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح پنج‌ شنبه ۱۰ اسفند ماه و در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استودیو "پوشش ویژه" روابط عمومی استانداری کرمان حضور یافت و با خداقوت به همه دست‌ اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی کشور هستیم و مقام معظم رهبری از ابتدای سال نیز به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم تاکید کردند.

وی افزود: انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که باید در آن مشارکت کنیم، اگر نگاه منتقدانه داریم و به دنبال تغییر شرایط و بهتر شدن وضعیت هستیم در این انتخابات شرکت کنیم و به عنوان یک شهروند نقش جدی را در تعیین سرنوشت خودمان باید ایفا کنیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و قوانین مصوب آن مبنای حرکت، عمل و اجرای دولت است؛ قانونی که مجلس وضع می‌ کند، مبنای تصمیم‌ گیری و قضاوت در دستگاه قضایی است، ریل‌ گذاری‌ های بسیار خوبی را ‌می‌ تواند انجام دهد و لذا ضرورت دارد؛ که همه در آن مشارکت داشته باشند.

فداکار عنوان کرد: کرمان، استان شهید سلیمانی است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نسبت به این مسئله توجه ویژه دارند. سعی آنها بر کاهش مشارکت مردمی است و امیدواریم مردم با حضور پرشور مثل گذشته حماسه بزرگی خلق کنند.

وی خاطرنشان ساخت: در همه حوزه‌ ها رقابت به طور جدی وجود دارد، مردم نیز براساس شناخت به کاندید مورد نظر ‌رای می‌ دهند، ما در ‌وزارت کشور مجری انتخابات هستیم و هر آنچه مردم تصمیم گرفتند، ملاک خواهد بود. / استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha