حضور تیم اقتصادی استان کرمان در انتخابات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: همه فعالان اقتصادی استان در گستره‌ جغرافیای وسیع کرمان بزرگ از منوجان تا کوهبنان با غیرت و بصیرت همراه با سایر اقشار، حضور باشکوهی در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن زاده با ابراز خرسندی از برگزاری جشن تولد چهل‌ و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اظهار کرد: عزت نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم با آرمان‌ های مقدس نظام جمهوری اسلامی و رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) به منصه‌ ظهور رسید.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عرصه‌ مهم و سرنوشت‌ ساز پیش‌ روی ملت سربلند ایران اسلامی است، افزود: در این مقطع که میدانی مهم برای رقابتی با مشارکت گسترده‌ مردم پای صندوق‌ های رأی را پیش‌ رو داریم، دشمنانی با خیال خام مترصد ضربه زدن به این نظام الهی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان ادامه داد: مردم فهیم و نجیب با حضور گسترده و معنادار پای صندوق های رأی، حماسه‌ ماندگار دیگری از مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده و یأس و ناامیدی را برای چندمین بار در دل بدخواهان این نظام ماندگار خواهند کرد.

حسن زاده با تأکید بر حضور فعالان اقتصادی استان در انتخابات یازدهم اسفند، تصریح کرد: دستگاه های اقتصادی اجرایی، بانک های دولتی و خصوصی، اصناف و بازاریان، سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه معدنی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری و فعالان اتاق بازرگانی در گستره‌ جغرافیای وسیع کرمان بزرگ از منوجان تا کوهبنان در قالب تیم اقتصادی استان، با غیرت و بصیرت همراه با سایر اقشار، حضور باشکوهی را در انتخابات خواهند داشت، تا شکستی غیرقابل جبران به دشمنان این مرز پرگهر تحمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز استان کرمان دعوت می کنم با همراهی تیم اقتصادی، شکوه حضور پرشور و شعور را از ساعت‌ های اولیه فرآیند رأی‌ گیری به نمایش بگذارند. / استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha