نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در این دوره باعث می شود که نمایندگان اصلح و شایسته ای به مجلس راه پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دقایق اول رای گیری با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج، در جمع خبرنگاران گفت: آمار و نظرسنجی ها حکایت از مشارکت قابل توجه مردم کردستان در این دوره، نسبت به دوره های گذشته دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از روزهای مهم برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: پس از توطئه هایی که دشمن برای پاییز گذشته کشیده بود و موفق نشد که مردم را با خود همراه کند، مشارکت امروز مردم می تواند نشان دهد که مردم به دنبال انتخاب افراد شایسته برای یک مجلس قوی هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: ویژگی دوم رای بیشتر است که به معنای تاکید بیشتر مردم بر نمایندگان انتخاب شده است و هر چه مشارکت بالاتری را شاهد باشیم، افراد اصلح تری وارد مجلس می شوند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: ویژگی سوم تعداد بالای نامزهای انتخاباتی است که از همه تفکرها و جناح های سیاسی حضور دارند و همین مسئله می تواند انتخاب آزادانه تری را برای رای دادن مردم به افراد شایسته فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha