نماینده منتخب مردم باید به مسئولیت‌های نماینده تراز اشراف کامل داشته باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: نماینده منتخب مردم باید با شرح وظایف و مسئولیت‌های یک نماینده در تراز جمهوری اسلامی ایران اشراف کامل داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، جواد قناعت در بازدید از شعب أخذ رأی شهرداری بیرجند اظهار داشت: خدا را شاکریم که تمام مقدمات کار برای برگزاری انتخابات 11 اسفندماه فراهم است.

وی افزود: امروز با توجه به برودت هوا و مسدودی برخی از جاده‌ها در مناطق صعب‌العبور تمام 766 شعبه أخذ رأی استان فعال و رأی‌گیری آغاز شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با وجود اینکه دشمن در یک ماه اخیر و به ویژه یک هفته اخیر تلاش بسیاری کرده است تا مردم را دلسرد و مأیوس کند تا پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند، امروز بعد از 45 سال مردم با تشکیل صف‌های طولانی آن هم با وجود سرمای شدید هوا حاضر شده‌اند.

قناعت تصریح کرد: خوشبختانه مردم هم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و هم در انتخابات امروز اثبات کردند همچنان پایبند به نظام و دستاوردهای آن هستند.

وی با اشاره به پیش‌بینی مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: بنده از قبل اعلام کرده‌ام و این وعده را به مردم کشور داده‌ام که رتبه یک درصد مشارکت در انتخابات را مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی کسب خواهند کرد.

استاندار خراسان جنوبی خطاب به نماینده منتخب مردم یادآور شد: نماینده منتخب مردم باید با شرح وظایف و مسئولیت‌های یک نماینده در تراز جمهوری اسلامی ایران اشراف کامل داشته باشد.

قناعت اظهار داشت: همچنین باید از وعده وعیدهایی که محقق نمی‌شوند خودداری کنند و قول‌هایی که می‌دهند نیز بر اساس چارچوب مقررات باشد.

وی افزود: خوشبختانه همدلی خوبی در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سطوح کشوری و استانی وجود داشت، امید است نماینده جدید نیز همان روند تعاملی را در دستور کار داشته باشد و منافع و پیشرفت استان که اهمیت زیادی دارد را مدنظر داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha