برخورد جدی با گمانه‌ زنی‌ ها درباره نتایج انتخابات

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نسبت به گمانه‌ زنی و اظهارنظر زودهنگام درباره نتایج انتخابات روز جاری هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی اظهار داشت: گمانه‌ زنی‌ ها درباره نتایج آرای انتخابات در روز جاری خلاف قانون است و همکاران قضایی ما نسبت به این موضوع حساسیت زیادی دارند و برخورد جدی در این زمینه با افراد متخلف صورت می‌گیرد، زیرا نتایج انتخابات فقط باید توسط مسئولان ذی‌ ربط اعلام شود.

وی ادامه داد: ایران مرحله حساسی را پشت سر می‌ گذارد و هرچه انتخابات پرشورتر باشد، تهدیدات آینده بر علیه کشور ما کمتر می‌ شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که به ما می‌ رسد، هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر و پرشورتر باشد، در آینده عزت بیشتری نصیب کشور می‌ شود و همچنین شاهد کاهش تهدیدات و نا امنی‌ ها خواهیم بود.

بخش با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات از صبح امروز ۱۱ اسفند ماه جاری در سراسر استان کرمان آغاز شده است، این روند را مطلوب ارزیابی و ابراز کرد: مردم به مرور در حال آمدن به پای صندوق‌ های اخذ رای هستند و وضعیت خوبی را در استان کرمان داریم.

وی عنوان کرد: بستر خوبی برای برگزاری انتخابات پرشور در کرمان فراهم شده است و وضعیت امنیتی مطلوبی را در استان داریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون ۱۵ پرونده تخلفات انتخاباتی در استان کرمان تشکیل شده است و تعدادی از متخلفان انتخاباتی هم دستگیر شده‌ اند./ دادگستری کل استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha