پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک وزارت اقتصاد، سازمان بورس، بانک مرکزی

سید احسان خاندوزی پیشنهاد داد تا کمیته ای مشترک از وزارت اقتصاد، سازمان بورس، بانک مرکزی برای تامین مالی در سال ۱۴۰۳ تشکیل شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در همایش مالی اسلامی که در ساختمان مطهری سازمان بورس برگزار شد، گفت: باید عقب ماندگی‌هایی که دست و پا گیر اقتصاد ایران شده است را جبران کنیم، اقتصاد ایران باید به سمت کارآمدی و عدالت اقتصادی حرکت کند.

خاندوزی با بیان اینکه متأسفانه عقب ماندگی اهداف برنامه توسعه هفتم وجود دارد، گفت: باید تأمین مالی در قالب برنامه هفتم توسعه و با همکاری مستمر وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مدیریت شود.

وزیر اقتصاد یک پیشنهاد برای تأمین مالی داده و افزود: مسئولان مربوط می‌توانند تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ کمیته مشترکی با حضور وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، سازمان بورس و بیمه مرکزی برگزار کنند تا بهترین و اجرایی ترین راه را برای تأمین مالی انتخاب کنند.

خاندوزی در بخش دیگر از توسعه ابزارهای مالی در سازمان بورس تجلیل کرده و افزود: اقدامات چند سال اخیر سازمان بورس باعث شده رتبه ایران در استفاده از ابزارهای مالی ارتقا پیدا کرده به رتبه سوم برسد.

وزیر اقتصاد در پایان گفت: باید محتوای همایش به صورت مکتوب آورده شده تا پایان فروردین ماه از آن استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha