ایران از داشتن فرزندانی چون شما برخود می بالد

محمد هادی ایمانیه در پی کسب مقام اول توسط هادی چوپان، ورزشکار قهرمان استان فارسی در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه در پی کسب مقام اول توسط هادی چوپان، ورزشکار قهرمان استان فارسی در مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد.


باسمه تعالی

فرزند قهرمان ایران عزیز جناب آقای هادی چوپان

تلاش شما که ورزش قهرمانی را با روحیه پهلوانی با تأسی به حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) همراه ساخته اید و بر بام قهرمانی دنیا ایستاده اید را ارج می نهیم و خرسندیم که نامِ فرزندِ سرافرازِ کهن سرزمین ایران و استان فارس، سربلند و غیرتمند، برتارک ورزش قهرمانی جهان، می درخشد.

ایران اسلامی و خطه دلاورمردان پارسی از داشتن فرزندانی چون شما که نام ایران قهرمان و استان پهناور فارس را در جهان فریاد می زنید و دل مردم عزیزمان را شاد می کنید، برخود می بالد.
پیروزی شما و کسب مقام اول در مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 را که ثمره همت والا، پشتکار و تلاش خستگی ناپذیرتان بوده را به شما، جامعه ورزشی و پهلوانی کشور و مردم شریف و ورزش دوست استان فارس و دوستان و هواداران جنابعالی تبریک عرض نموده و برایتان از درگاه یگانه هستی بخش، سلامتی، صحت و عافیت و عاقبت بخیری را مسئلت می نمایم.

محمد هادی ایمانیه
استاندار فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha