بودجه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج تصویب شد

شهردار سنندج گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری سنندج ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که امروز در شورای شهر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، سیدانور رشیدی در پانزدهمین جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج که در راستای نهایی شدن بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری برگزار شد، گفت: بودجه شهرداری سنندج بر اساس برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: عدالت محوری در ارائه خدمات به شهروندان ملاک برنامه های مدیریت شهری است معتقدیم حرکت بر این مبنا زمینه رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش فراهم کرده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه شیب خدمات شهرداری سنندج در این دوره بیشتر به سمت نواحی و مناطق کم برخوردار سوق داده شده، افزود: در برخی از محلات اقداماتی مطلوبی در حوزه آسفالت کوچه و مهار آب‌های سطحی به عنوان مطالبات اصلی شهروندان انجام شده و این روند استمرار خواهد داشت.

رشیدی با تاکید براینکه توسعه محله‌محور اولویت مدیریت شهری است، ادامه داد: در همین راستا در محلات حاشیه شهر نیز اقدامات عمرانی صورت گرفته است که البته با توجه به حجم بالای مشکلات در این نواحی نیاز به کار و تلاش بیشتر برای خدمت به مردم فهیم شهر سنندج هستیم.

وی یادآور شد: در بخش میان مدت نیز احداث پارک و افزایش سرانه فضای سبز و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار سنندج بیان کرد: در حوزه برنامه های بلندمدت هم پروژه‌های بزرگی در دست اقدام داریم، برنامه ریزی های لازم برای تکمیل همه پروژه های عمرانی شامل تقاطع‌های غیرهمسطح، بلوارها، معابر شهری تا پایان دور ششم شورای سنندج انجام گرفته است.

رشیدی گفت: معابر و ورودی هر شهر ویترین آن شهر محسوب می‌شود از این رو توجه ویژه ای در این دوره به ورودی های شهر صورت گرفته و پروژه های مختلفی با دیدگاه رفع مشکلات ترافیک تعریف و در حال اجراست.

وی اظهار کرد: نگهداری و ترمیم آسفالت معابر داخل شهر جزو مطالبات اصلی مردم است که به نظر کاری روتین محسوب می‌شود اما این اقدامات اگر به صورت مستمر انجام گیرد بخش قابل توجهی از معضلات رفت و آمد مردم را رفع خواهد کرد.

شهردار سنندج از اعضای شورای شهر خواستار توجه جدی به حوزه عمران شهری شد و از اعضای شورای شهر خواست مبلغ پیشنهادی بودجه در بخش عمرانی را کم نکنند و در نهایت پیشنهادات خود را در راستای نهایی کردن هرچه بهتر بودجه به شهرداری منعکس کنند.

رشیدی به پرداخت حقوق پرسنل شهرداری کرد و افزود: پرداخت بموقع حقوق کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری یکی از اولویت‌ها و دغدغه تمامی مدیران شهرداری است.

وی با بیان اینکه تا ۲۵ اسفند سال جاری تمامی معوقات حقوق، پاداش و عیدی کارکنان و کارگران شهرداری سنندج پرداخت می شود، ادامه داد: پرداخت به موقع حقوق قطره به دریا در برابر تلاش‌های شبانه روزی پرسنل دلسوز و مجموعه خدوم شهرداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha