رسانه‌ ها به افزایش سواد حقوقی مردم کمک کنند

استاندار کرمان، گفت: ارتقای اعتماد عمومی، کاهش آسیب‌ های ناشی از بی‌اعتمادی، امیدافرینی در تحقق عدالت و تامین امنیت روانی جامعه، از مزایای ارتباط رسانه و دستگاه قضایی دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان که با حضور معاون قوه قضاییه، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان ارشد استان کرمان برگزار شد، عنوان کرد: رسانه‌ ها تمام ظرفیت خود را در جهت تبیین و راهنمایی مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‌ های رای به میدان‌ آوردند.

وی ادامه داد: جمعه ۱۱ اسفند سردترین روز این سال‌ ها را در استان داشتیم، اما مشارکت ۵۰ درصدی مردم برگ زرین دیگری بر دفتر این نظام افزوده شد.

استاندار کرمان افزود: ارتباط دستگاه قضا با رسانه‌ ها به افزایش سواد قضایی مردم کمک می‌ کند، علاوه بر اینکه کمک می‌ کند که دشمن روایت اول را نداشته‌ باشد.

فداکار اظهار داشت: در بسیاری از اتفاقات که می‌ توانست چالش ایجاد کند، وقتی ما روایت اول را گفتیم، دست دشمن بسته شد و فضا برای موج‌ سواری نداشت.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت ارتباط دستگاه قضا با رسانه‌ ها، ارتقای اعتماد عمومی، کاهش آسیب‌ های ناشی از بی‌ اعتمادی، امیدآفرینی در تحقق عدالت، تامین امنیت روانی جامعه از مزایای ارتباط رسانه و دستگاه قضا دانست. استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha