کنترل و نظارت بر بازار و اصناف بیشتر خواهد شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، تاکید کرد: کنترل و نظارت بر بازار و اصناف جنوب کرمان در آستانه ماه رمضان و ایام نوروز بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسلم مروجی فرد؛ از برگزاری جلسه با هیات رئیسه اتاق های اصناف و ادارات صمت شهرستان های جنوب استان در جهت کنترل و نظارت بیشتر بر بازار خبر داد.

وی، اظهار داشت: این جلسه در جهت کنترل و تنظیم بازار در جنوب کرمان در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در این جلسه که با حضور هیات رئیسه اتاق های اصناف و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های جنوب استان برگزار شد؛ همچنین تصمیم هایی در رابطه با کنترل بازار، موجودی انبارها، تامین کالاهای اساسی، برنامه ریزی برای نظارت و کنترل بازار اتخاذ و تاکیدات لازم انجام شد.

مروجی فرد؛ با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، بیان داشت: در این جلسه همچنین فروشگاه هایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، خشکبار و... ملزم به شرکت در طرح فروش فوق العاده در جنوب کرمان شدند.

وی تاکید کرد: بازرسان ادارات صمت و اتاق های اصناف در شهرستان های مختلف جنوب کرمان در این ایام به شدت بر بازار نظارت خواهند داشت و کنترل بازار بیش از پیش انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha