زیرساخت‌های هلال احمر زنجان تقویت شود

استاندار زنجان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و نقش موثر نجاتگران در حوادث و سوانح از جمعیت هلال احمر کشور انتظار می‌رود زیرساخت‌های هلال احمر استان بیش از گذشته تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
محسن افشارچی  روز یکشنبه در جریان دیدار دبیر کل جمعیت هلال احمر  و هیات همراه با ایشان اظهار کرد:  پیش از تغییر مدیریت هلال احمر استان بازدیدهای میدانی از وضعیت موجود پایگاه ها و زیرساخت های امداد و نجات استان انجام دادیم که وضعیت مطلوبی بر آنها حاکم نبود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت، ضرورت تحول در هلال احمر استان احساس می شد که اقدام لازم در این زمینه صورت گرفت.

استاندار زنجان گفت: در حال حاضر هم به لحاظ زیرساختی مشکلاتی از قبیل جذب نیروی متخصص یا تامین ست های امداد و نجات در استان وجود دارد که امیدواریم جمعیت هلال احمر کشور به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد.

افشارچی نسبت به تخصیص اعتبارات مناسب به این حوزه تاکید کرد و اظهارداشت: طی سال گذشته اعتباری به حوزه مدیریت بحران استان اختصاص نیافته بود که امسال این مهم با پیگیری های انجام گرفته محقق شد.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته پنج کتابخانه در استان افتتاح شده است، تاکید کرد: کتابخانه هلال احمر شهر زنجان در منطقه خوبی واقع شده و بر این اساس بدون تغییر کاربری و برای مدیریت بهتر به مدت ۱۰ سال به امور کتابخانه های زنجان واگذار شود.

استاندار زنجان، یکی از اقدامات مهم مدیران و توانمندی آنان را در مولدسازی دارایی های دولت بیان کرد و گفت: امیدواریم این مهم با ساز و کار و با نگاه مثبت جمعیت هلال احمر به نتایج خوبی در استان منتهی شود.

گفتنی است، بازدید از پروژه عمرانی ابهر، افتتاح اتاق متاورس، اتاق آماده عملیات تیم های سحر، توزیع بسته های معیشتی ، افتتاح دستگاه تصفیه آب ۱۰ هزار لیتری ، بازدید از روند ارائه خدمات سلامت رایگان ، دیدار با خانواده محترم شهدا ، جلسه شورای مدیران و افتتاح مدرسه امداد و نجات پایگاه شمالغرب از برنامه های سفر یک روزه دبیر کل به زنجان است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha