کد خبر: 214386
۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۴

آغاز رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در کرمان

شرکت بیش از ۹ هزار نیرو در طرح نوروزی
آغاز رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در کرمان

همزمان با سراسر کشور رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل راهداری و مسئولان سایر نهادهای امدادی و خدمات جاده ای در ستاد پلیس استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به آغاز رزمایش ترافیک نوروزی پلیس و دیگر نهادهای خدماتی و امدادی گفت: پلیس به نوبه خود به صورت مضاعف در محورهای درون و برون شهری حضور و استقرار خواهد داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان نیز در این رزمایش، بیان کرد: برای ارتقاء ایمنی سفرهای نوروزی بیش از ۹ هزار نیرو در قالب ۲ هزار و ۹۰۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح راه های استان به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

در ادامه این رزمایش معاون سیاسی_ امنیتی استاندار کرمان نیز تعطیلات عید نوروز را مربوط به عموم مردم برشمرد و بر خدمت رسانی مضاعف به شهروندان، رانندگان عبوری و مسافران دیار کریمان تاکید کرد.

رحمان جلالی با اشاره به تقویت گشت‌ های محسوس در مناطق گردشگری و تشریح نقش مجتمع‌ های خدماتی بین راهی در کاهش تصادفات، اظهار داشت: پلیس در تمام ماموریت‌ ها حضور دارد، که در این رابطه از همه کارکنان جان بر کف پلیس تشکر و قدردانی می شود./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha