لزوم مدیریت گشت مشترک و رصد نظارتی بر بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار ضمن تاکید به رصد نظارتی و تداوم بازرسی‌ های بازار گفت: گشت مشترک و رصد نظارتی بر تنظیم بازار باید مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صبح امروز ۲۱ اسفند ماه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان کرمان به ریاست حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور اعضای کارگروه و ارتباط وبیناری با فرمانداران شهرستان ها در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار و در خصوص وضعیت قیمت ها و کمبود کالاهای اساسی در شهرستان ها و توزیع مناسب اقلام تنظیم بازار بحث و گفتگو شد.

معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه رمضان و قدردانی از زحمات همه اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار استان، گفت: تلاش تیم اقتصادی استان قابل تقدیر است و امسال وضعیت بازار نسبتا خوب بوده و باید در سال آینده با جدیت بیشتری کار شود. لذا نظارت بر قیمت گذاری اجناس داخلی و خارجی باید منصفانه و با تدابیر لازم مشخص و پیگیری شود.

امیر حسن زاده ضمن تاکید به رصد نظارتی و انجام بازرسی‌ های بازار، افزود: گشت مشترک باید مدیریت شود و طبق دستورالعمل در طول ماه رمضان و ایام عید قطع نشود و انجام به موقع این بازرسی‌ ها توسط دستگاه‌های متولی امر سبب حفظ آرامش بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم و در نهایت رضایت‌مندی مردم است.

وی اظهار داشت: تخلفات در بحث قاچاق مدیریت شود و هر دستگاهی طبق وظایف اعلام شده اقدام و گزارشات ثبت شود، لذا هیچ گونه کاستی و کم کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل قبول نیست و هدف ما رعایت قانون و جلوگیری از هرگونه کارشکنی در جهت رضایتمندی مردم است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این جلسه اعلام کرد: ورود و خروج دام از استان باید طبق قانون باشد و دام باید هویت گذاری شده و از سوی دام پزشکی تایید شود و بارنامه بر خط حمل و نقل توسط اداره راهداری و حمل و نقل پایانه ای مجوز را دریافت کرده باشد.

وی از طرح نظارتی ویژه سال نو خبر داد و اخاطرنشان ساخت: طرح ضیافت از ۱۵ اسفند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و همکاران در قالب گشت های مشترک از کلیه اصناف بازرسی می کنند و ریاست آنها به عهده شعب تعزیرات حکومتی است و ضابطین طبق اوامر شعب گزارشات را ارائه دهند./ استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha