سال ۱۴۰۲ سال مقام‌آوری فرهنگیان ناحیه سه شیراز بود

سید عبدالصمد موسوی با اعلام این خبر که فرهنگیان ناحیه سه شیراز در سال ۱۴۰۲ حائز کسب مقام‌های مختلف استانی و ملی در جشنواره‌ها و مسابقه‌ها شده‌اند، گفت: سرمایه ما در آموزش و پرورش نیروی انسانی توانمند است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، موسوی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های فرهنگیان ناحیه سه گفت: در مسابقه طراحی سوال کشوری زبان انگلیسی متوسطه اول، زهره غضنفری و سیما بهزادی مقام اول و سوم استان را کسب و به مرحله کشوری راه یافتند. در مسابقه طراحی سوال درس روانشناسی(شبه کنکور) نیز سیده عاطفه نجفی مقام سوم استان را کسب کرد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، در جشنواره سنجش یادگیری دانش‌آموزان، طاهره یزدانیان در درس علوم هشتم، محور اول طراحی تکالیف عملکردی با اهداف تراکمی و سارا شایگان در درس علوم نهم، محور دوم نقد و بررسی سوالات پایه نهم به عنوان منتخبان استانی معرفی شدند.

موسوی از موفقیت فرهنگیان ناحیه سه شیراز در جشنواره‌ها و مسابقات دبیرخانه کشوری حسابداری ۱۴۰۱-۱۴۰۲نیز خبر داد و گفت راضیه زارع در جشنواره کشوری تهیه درسنامه استاندارد انباردار و فراخوان اینفوگرافی تهیه صورت های مالی منتخب کشوری شد.

مریم بقایی، سمیه تواضعی و زینب ابوطالبی اردکانی نیز به عنوان منتخبان فراخوان تجهیز و خانه‌تکانی آزمایشگاه‌های مدارس متوسطه اول معرفی شدند.

موسوی در ادامه گفت: در مسابقه طراحی سوال شبه‌نهایی گروه درسی تاریخ، شهین مقصودی مقام اول استان را کسب کرد و صدیقه یزدایی و علیرضا پویید مقام اول استان را در ارائه‌ی آثار برتر گروه کار و فن‌آوری به خود اختصاص دادند.

مقام دوم استان در مسابقه کتابخوانی ویژه دبیران متوسطه اول و دوم هم به الهام طباطبایی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha