برگزاری رویداد هدف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری رویداد هدف (هسته دانشجویی فناور)، در راستای شناسایی و حمایت از ایده‌ های برتر دانشجویی و توانمندسازی کار گروهی دانشجویان در حوزه فناوری سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدهاشم هاشم‌پور» گفت: این رویداد از سوی مدیریت توسعه فناوری سلامت این معاونت و با همکاری دانشکده های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیست و ششم اسفند 1402 تا مرداد سال آینده برگزار می شود.

او افزود: این برنامه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی مرتبط با هر رشته تحصیلی در حوزه‌های فناورانه، تولید محصول و مسابقات ایده‌پردازی در سطح دانشکده ها و دیگر واحدهای محیطی آموزشی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه شروع و سپس در سطح کل دانشگاه برگزار می شود.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه نیز گفت: ثبت‌نام در رویداد هدف که از دوازدهم اسفند 1402 شروع شده است، تا بیست و پنجم اسفند سال جاری از طریق وبگاه رویداد به نشانی hadaf.sums.ac.ir ادامه دارد.

دکتر «حسین پارسایی» افزود: در پایان این رخداد علمی و فناوری، جوایز ارزشمندی به همراه تخصیص پژوهانه ‌های فناورانه تا سقف صد میلیون تومان و لوح تقدیر به سه تا شش هسته برگزیده اهدا می شود.برگزاری رویداد هدف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha