کشف بیش از ۳ میلیون انواع مواد محترقه در کردستان/افزایش ۴۹ درصدی وقوع جرایم رایانه‌ای در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف سه میلیون و ۸۵۰ هزار انواع مواد محترقه در سال‌جاری در استان خبر داد و گفت از ابتدای اسفند امسال تاکنون ۱۵ مصدوم ناشی از مواد محترقه داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، سردار علی آزادی در جمع خبرنگاران کردستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تقارن ماه قرآن با بهار طبیعت را به فال نیک می‌گیریم و آرزوی سالی سرشار از خیر و برکت برای مردم کردستان خواهانیم.

وی افزود: کشور ما مردمان خوبی دارد و در برنامه‌های ۲۲ بهمن، هفته وحدت و انتخابات حماسه‌آفرینی کردند و درخشش مردم در انتخابات مورد تشکر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان به اجرای طرح نوروزی در استان پرداخت و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در راستای اجرای این طرح بکارگیری شدند.

وی اعلام کرد: ۸۵۰ خودرو و ۲ فروند بالگرد را نیز برای اجرای طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود بکارگیری شده‌اند.

وی از کاهش تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در سالجاری خبر داد و گفت: اصحاب رسانه با آگاه‌سازی در این راستا مؤثر بودند.

سردار آزادی اضافه کرد: رسانه‌ها در انعکاس مطالبات مردم از مسؤولان، امیدآفرینی و انعکاس رویدادها مؤثر عمل می‌کنند که خاکی از شجاعت، صداقت اصحاب رسانه و دغدغه‌های آنان است.

فرمانده انتظامی کردستان شعار نوروزی امسال فراجا را «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» دانست و اضافه کرد: برای تحقق شعار سال فراجا تلاش خواهیم کرد تا شاهد آرامش و امنیت مردم باشیم.

وی از معضلات سنندج را نبود پارکینگ دانست و گفت: این معضل گره ترافیکی را افزایش داده است.

سردار آزادی همچنین به وقوع جرایم رایانه‌ای در استان پرداخت و گفت: ۴۹ درصد افزایش جرایم رایانه‌ای در استان داشتیم که ۸۰ درصد منجر به کشف شده و ۲۰ درصد مابقی نیز در شرف انجام است.

وی افزود: از میزان جرایم مالی استان ۷۲ درصد مربوط به جرایم مالی و ۱۵ درصد جرایم اخلاقی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha