توزیع ۱۵۰ تن گوشت منجمد تا پایان ماه رمضان در کردستان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ تن گوشت منجمد به منظور تنظیم بازار مصرف گوشت در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، پوریا شهسواری با بیان اینکه عرضه مستقیم گوشت گرم در قالب طرح فروش عید تا عید از روز گذشته در استان کردستان آغاز شده است، گفت: تأمین و توزیع گوشت قرمز گرم گوساله از سوم اسفند ماه در ۳۲ نقطه از سطح شهر سنندج آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تعدیل و تنظیم بازار گوشت، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: تاکنون در ۲ مرحله ۲ محموله ۱۵ تنی گوشت گرم وارد استان و توزیع شده و محموله سوم هم که شامل ۵ تن گوشت است در نمایشگاه بهاره و ۳۲ واحد صنفی فروشگاه زنجیره ای و قصابی عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه هر کیلوگرم گوشت گرم با استخوان برای مصرف کننده ۳۶۰ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت بی استخوان ۴۳۰ هزار تومان در اختیار مردم قرار می گیرد، اظهار کرد: تا پایان این هفته ۴۰ تن و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha