برخورد با مخلان بازار در ماه رمضان و شب عید

استاندار کرمان رصد بازار را در ماه رمضان و عید نوروز دارای اهمیت دانست و گفت: با افرادی که کالاها را با ارز دولتی وارد کرده و در انبارها نگه داشته اند، برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار امروز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه در جلسه تنظیم بازار، بر لزوم مدیریت بازار و تنظیم قیمت ها تأکید و اظهار کرد: با افرادی که کالاها را با ارز دولتی وارد کرده و در انبارها نگه داشته اند، برخورد شود.

وی با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز، رصد بازار را در این ایام دارای اهمیت دانست و افزود: اختلاف قیمت ها با هماهنگی اصناف در بازار بررسی شود تا شاهد تفاوت نرخ نباشیم و کام مردم در شب عید تلخ نشود و در حق شان اجحاف نشود.

استاندار کرمان تصریح کرد: ضرورت دارد نگرانی از تأمین برخی کالاهای ضروری از طریق شهرستان هایی که ظرفیت ذخیره سازی دارند، مدیریت شود و برای ورود گوشت گرم و منجمد به منظور کنترل بازار اقدامات لازم صورت گیرد.

فداکار، خواستار پیگیری جدی پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات برای نظارت بر قیمت ها در بازار شد و اظهار داشت: انبارهای ذخیره حبوبات و شکر پیگیری شود و با افرادی که قصد دارند بازار را به هم بریزند، برخورد شود.

امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه با انتقاد از وجود اختلاف قیمت برخی کالاها در بازار، بر استمرار گشت های نظارت تا پایان ماه رمضان تأکید و بیان داشت: ضرورت دارد بسیج اصناف و جهاد کشاورزی نظارت لازم را بر بازار انجام دهند.

وی با بیان اینکه بازرسی ها باید به طور ویژه برای کنترل قیمت میوه و نان طبق روال قبل انجام شود، خاطرنشان کرد: جلسات تنظیم بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت و بایستی در تعطیلات پیش رو کشیک های نوروزی فعال باشند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه هم چنین گزارش ادارات و دستگاه های اجرایی مربوطه پیرامون تأمین میوه و کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان ارائه شد.٫ استانداری کرمان

برخورد با مخلان بازار در ماه رمضان و شب عید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha