در تعطیلات نوروزی جهاد کشاورزی فسا تعطیل نیست

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فسا از آماده باش گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی «زراعی و باغی» در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، محمدصادق فانی تصریح‌کرد: گشت یگان حفاظت اداره امور اراضی برای شناسایی، پیشگیری و برخورد قاطع با تغییرکاربری زمین‌های زراعی و باغی شهرستان از ۲۷ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی، به‌صورت شبانه‌روزی از اراضی کشاورزی حفاظت و صیانت می‌کند.

به گفته وی بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از سازمان و

مدیریت‌های جهاد کشاورزی و امور اراضی ممنوع بوده و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: صدور مجوز یا پروانه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی خارج از محدوده شهرها توسط شهرداران، بخشداران،

دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا و واگذاری خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تلفن بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و افراد و دستگاه‌های متخلف طبق قانون به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول بیان داشت: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه شبانه‌روزی ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن ۱۳۱و 09018397239) یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha