۶ مصدوم در ۳ شهرستان استان کرمان

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: طی بیست و چهار ساعت گذشته؛ طی حوادث چهارشنبه سوری؛ ۶ نفر در شهرستان های راور، شهربابک و کرمان مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری در تشریح حوادث و آمار مصدومان چهارشنبه سوری استان کرمان، گفت: تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۲۲ اسفند ماه، جمعا ۶ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در استان کرمان مصدوم شدند، که به شرح ذیل می باشند:

در شهرستان راور، پسر بچه ۱۴ ساله که در منزل باروت تفنگ ترقه ای به همراه گوگرد کبریت در شیشه ریخته و در حال تکان دادن شیشه بوده که شیشه منفجر می گردد و باعث سوختگی خفیف در نواحی مچ دست و دست ، پارگی سطحی دست، سوختگی ناحیه دورچشم و تاری دید شده است که در اتاق عمل بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور ترمیم عروق آسیب دیده و پارگی لاله گوش انجام گردید و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.

در شهرستان شهربابک ۲ نفر مصدوم شدند، که شامل یک پسر ۱۶ ساله با سوختگی در ناحیه چشم می باشد، که در بخش جراحی بیمارستان ولیعصر(عج) شهربابک جهت ادامه روند درمان بستری می باشد.

مصدوم دیگر این شهرستان، پسر ۱۵ ساله با ۴ درصد سوختگی از نوع درجه یک در ناحیه دو دست می باشد و هم اکنون جهت ادامه روند درمان در بخش بستری می باشد.

در شهرستان کرمان، ۳ مصدوم گزارش شده است که شامل یک آقای ۳۷ ساله مشکوک به شکستگی ساق پای راست در اثر پریدن از روی آتش، بستری در بیمارستان شهید باهنر و یک خانم ۲۷ ساله دارای سوختگی های خفیف در نواحی کتف، بازوها، ساق پا و صورت که پس از پانسمان از بیمارستان شفا ترخیص گردید می باشد.

همچنین یک پسر بچه ۱۳ ساله به علت انفجار ترقه در دست و آسیب جزئی ناحیه صورت و چشم ها شده است و به دلیل کبودی صورت و تاری دید در اورژانس بیمارستان شفا تحت نظر می باشد./ اورژانس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha