فضای اقتصادی همیشه مقصر کاهش جمعیت نیست

 استاندار کرمان در خصوص برنامه جوانی جمعیت گفت: فضای اقتصادی همیشه مقصر کاهش جمعیت و عدم تمایل به فرزند آوری نیست در این زمینه موضوع فرهنگ بسیار مهم است و ما باید به همه جنبه های مسئله بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه مجمع سلامت استان کرمان در خصوص برنامه جوانی جمعیت گفت: و عدم تمایل به فرزند آوری نیست در این زمینه موضوع فرهنگ بسیار مهم است و ما باید به همه جنبه های مسئله بپردازیم.

وی افزود: فضای اقتصادی همیشه مقصر کاهش جمعیت و عدم تمایل به فرزند آوری نیست در این زمینه موضوع فرهنگ بسیار مهم است و ما باید به همه جنبه های مسئله بپردازیم.

استاندار کرمان اظهار داشت: تفکر سیستمی در امر جوانی جمعیت به این صورت است که ما فقط به یک بخش نپردازیم و فعالیت در حوزه های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و ... کنار هم دیده شوند.

فداکار خاطرنشان ساخت: باید مجموعه هایی که در بحث جوانی جمعیت وظایفی به عهده دارند، با یکدیگر ارتباط داشته باشند و تقسیم بندی وظایف بین دستگاه ها انجام شود.

مریم‌ السادات طباطبایی مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان نیز، گفت: برای جوانی جمعیت نیاز است که اشتغال مردان بیشتر شود، تا از لحاظ اقتصادی در شرایط مناسبی قرار گیرند و شرایط ازدواج و تشکیل خانواده برای آنها فراهم شود.

فضای اقتصادی همیشه مقصر کاهش جمعیت نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha