اعمال محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به آرامستان های شهر سنندج و سراسر استان در روز پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، سرهنگ رضا همتی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: آرامستان‌های استان از لحاظ ترافیکی زیر ساخت‌های مناسب و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد که برابر اعلام مدیران مربوطه درب های ورودی آرامستان بهشت محمدی سنندج برروی خودروهای شهروندان بسته می شود که این امر باعث ترافیک در کمربندی بهشت محمدی می شود.

وی افزود: مردم کردستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنج شنبه هر سال به زیارت شهدا و اهل قبور می‌روند، بر همین اساس امسال از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ محدودیت‌های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و آرامستان بهشت محمدی در شهرستان سنندج توسط پلیس راهور کردستان مورد اجرا گذاشته و عبور کامیون و خودروهای سنگین در کمربندی بهشت محمدی ممنوع و مسیر جایگزین تا پایان طرح بلوار ساحلی است.

رپیس پلیس راهور کردستان به همشهریان توصیه کرد برای رفاه حال سایرین و پیشگیری از ترافیک سنگین جهت زیارت اهل قبور و مراجعه به آرامستان‌ بهشت محمدی و گلزار شهدا در صورت امکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: محدودیت‌های ایجاد شده در راستای سهولت در امر آمد و شد و رفاه شهروندان گرامی انجام می‌شود، لذا خواهشمندیم رانندگان با پلیس همکاری لازم را داشته و از اصرار برای ورود به محدودیت‌های اعمال شده جدا اجتناب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha