خریداری ۱۲۵دستگاه موتور سیکلت برای خانه‌های بهداشت روستایی زنجان

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان،گفت:۱۲۵دستگاه موتور سیکلت جهت توزیع در خانه‌های بهداشت روستایی سطح استان به همت معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان خریداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
جلیل رجبی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسهیل رفت و آمد بهورزان به مناطق همجوار، ۱۲۵دستگاه موتور سیکلت جهت توزیع در خانه‌های بهداشت روستایی سطح استان به همت معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان خریداری شد.

وی افزود: ۱۰۰ دستگاه موتور سیکلت با حجم ۱۵۰ سی‌سی و ۲۵ دستگاه موتور سیکلت با حجم ۲۰۰ سی‌سی مجموعا با اعتبار حدود ۸۰میلیارد ریال خریداری شده است که جهت توزیع در خانه‌های بهداشت روستایی، تحویل معاونت بهداشت دانشگاه می‌شود.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: این اقدام ، با پیگیری‌های همکاران مدیریت امور پشتیبانی و مدیریت امور مالی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان و مساعدت معاونت توسعه وزارت متبوع صورت گرفته است.

رجبی افزود: کمک به تامین و ارتقاء زیرساخت‌های شبکه بهداشتی استان از ماموریت‌های مهمی است که معاونت توسعه دانشگاه و در ذیل آن مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی به آن اهتمام دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha