ثبت بیش از ۴٢٠ تماس تلفنی در چهارشنبه سوری

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از ثبت بیش از ۴٢٠ تماس تلفنی و ۵۵ مأموریت در چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، در خصوص حوادث چهارشنبه پایان سال گفت: در شب چهارشنبه آخر سال، ۴٢٠ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی این سازمان برقرار و به منجر به اعزام تیم‌ های عملیاتی به ۵۵ عملیات شد؛ که از این تعداد ۴٩ عملیات مربوط به حوادث چهارشنبه آخر سال و مابقی مربوط به دیگر حوادث معمول از جمله حادثه در یک منزل مسکونی بوده است.

وی، از همکاری و همراهی صدا و سیمای مرکز کرمان، خبرگزاری‌ ها و نشریات، روابط‌ عمومی دستگاه‌ های همراه از جمله آموزش و پرورش و اورژانس در ارتقای فرهنگ ایمنی و آگاه‌ سازی مردم از خطرات پیشِ رو در چهارشنبه آخر سال، همراهی و حمایت نیروی انتظامی در عملیات‌ های انجام شده و همچنین شهروندان قدردانی کرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: خوشبختانه در حوادث اعلام‌ شده به سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، هیچگونه تلفات جانی و مالی وجود نداشت و تمام ماموریت‌ ها مربوط به اطفای حریق لاستیک بوده است.

بابایی اظهار داشت: با حضور به‌ موقع آتش‌ نشانان، از سرایت آتش‌ به اموال عمومی و اموال شهروندان جلوگیری شد./ آتش نشانی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha