کد خبر: 214616
۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۸

بررسی چالش ترافیکی در ورودی شیراز

بازدید استاندار فارس به صورت میدانی از پروژه زیرگذر گویم
بررسی چالش ترافیکی در ورودی شیراز

محمدهادی ایمانیه بصورت میدانی از پروژه درحال اجرای زیر گذر گویم که یکی از اصلی ترین محورهای دسترسی به آزاد راه شیراز به اصفهان هست، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه جمعه ۲۵ اسفند بصورت میدانی و سرزده از طرح در حال ساخت زیرگذر گویم و محور ورودی آزادراه شیراز اصفهان بازدید کرد.

استاندار فارس در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: در آستانه نوروز ۱۴۰۳ قرار داریم و به جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی به صورت میدانی وضعیت زیرگذر در حال احداث گویم و ورودی آزادراه شیراز به اصفهان بررسی کردم؛ در محدوده گویم ترافیک سنگین در برخی ساعات روز مانع رفت و آمد آسان است.
وی عبور خودروهای سنگین را یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد ترافیک در این محدوده عنوان کرد و افزود: علی رغم ممنوع بودن عبور این وسایل از آزادراه متاسفانه برخی از رانندگان با بی توجهی به قانون از این مسیر عبور می کنند که طی هماهنگی انجام شده با فرمانده انتظامی استان مقرر شد نظارت های بیشتری در این زمینه انجام شود و از رفت و آمد این وسایل در این مسیر جلوگیری به عمل آید.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود، ابراز امیدواری کرد ضلع جنوبی زیرگذر گویم، طی روزهای آینده زیر بار ترافیک رود و خاطر نشان ساخت: با تکمیل این پروژه و قطعه هفت آزادراه خودروهای سنگین می توانند از آزادراه شیراز اصفهان استفاده کنند.
وی در پایان از از آمادگی دستگاه های خدمات رسان در پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha