رهاسازی انگشتان پسربچه ١٨ ماهه از بین تیغه‌ های چرخ گوشت

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ستاد فرماندهی آتش‌ نشانی در جریان حادثه‌ ای مبنی بر حادثه گیرکردن دست کودک درون چرخ گوشت قرار گرفت و بلافاصله تیم‌ تخصصی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی گفت: این حادثه عصر روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله تیم‌ های امداد و نجات ایستگاه شماره یک به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثۀ ناراحت‌ کننده، پسر بچه ۱۸ ماه بر اثر بی‌ احتیاطی دست خود را در چرخ گوشت فرو می‌ برد، که سبب گیر افتادن دست کودک درون چرخ گوشت می‌ شود.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: در این حادثه، آتش‌ نشانان که بلافاصله به اورژانس بیمارستان «شهید باهنر» شهر کرمان اعزام شده بودند، عملیات رهاسازی دست کودک را با استفاده از تجهیزات تخصصی و تحت نظارت پزشکان متخصص آغاز کردند و ضمن برش‌ زدن بدنه فلزی چرخ‌ گوشت، با کمال دقت و جلوگیری از آسیب بیشتر، موفق به رهاسازی انگشتان پسربچه از بین تیغه‌ های چرخ گوشت شدند.

بابایی بیان کرد: آتش‌ نشانان پس از جداسازی و برش قطعات فلزی چرخ گوشت، به خارج‌کردن دست و انگشتان این کودک خردسال از گلویی و تیغه‌ های چرخ گوشت اقدام کردند./ آتش نشانی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha