کد خبر: 214669
۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
اولین تذکر طرح سلامت نوروزی صادر شد

رییس سازمان اورژانس کشور، از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند در سراسر کشور خبر داد و گفت: اولین تذکر به یکی از روسای دانشگاه های علوم پزشکی داده شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)جعفر میعادفر مسئول اجرای طرح سلامت نوروزی، روز شنبه در نشست خبری طرح سلامت نوروزی، افزود: اولین تذکر به یکی از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل عدم آمادگی مطلوب برای خدمات سلامت نوروزی توسط دو تیم نظارتی سازمان اورژانس کشور داده شد.

وی اظهار داشت: متأسفانه در نوروز ۱۴۰۲، بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث ترافیکی، جان خود را از دست دادند که امیدواریم امسال با رعایت قوانین رانندگی و تلاش سازمان‌های امدادی شاهد کاهش حوادث، مصدومیت‌ها و مرگ و میر در ایام نوروز باشیم.

میعادفر از برگزاری جلسات ستاد سلامت نوروزی از یک ماه پیش با حضور ذی نفعان درون بخشی و برون بخشی برای تأمین سلامت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خارج از وزارت بهداشت از جمله نیروهای مسلح، وزارت رفاه و سازمان تأمین اجتماعی خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌کنند که هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در عید نوروز با آنها انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: تیم‌های نظارتی سازمان اورژانس کشور در کنار تیم‌های نظارتی معاونت‌های بهداشت و درمان به صورت مداوم، آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز را پایش و بررسی می‌کنند.

در حاشیه این نشست خبری، وزیر بهداشت با اهدای لوحی از تلاش‌های معصومه مهرآور کارشناس مرکز ارتباطات و جمعی از کارکنان اورژانس بابل در نجات جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف که مورد تقدیر رهبر انقلاب نیز قرار گرفته بود، تجلیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha