مراکز عرضه فرآورده های خام دامی کرمان زیر ذره بین بازرسان

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان، طی بازدیدی سرزده از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان کرمان و بررسی وضعیت عملکرد نظارت بهداشتی دامپزشکی، بازدید و تاکید کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر زنجیره تولید ، بسته بندی ، توزیع و عرضه که از ۱۹ اسفند شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمدخلیلی وند از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان کرمان بازدید نمود.

وی در این بازدید، ضمن بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی ، شخصا' به صورت عملیاتی نسبت به بررسی بهداشتی فرآورده های خام دامی موجود در فروشگاه های عرضه پرداخت.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان بر اهمیت نظارت های بهداشتی دامپزشکی به منظور تأمین غذای سالم و بهداشتی در سفره خانوار و ارتقاء امنیت غذایی جامعه تأکید و بیان کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر زنجیره تولید ، بسته بندی ، توزیع و عرضه که از ۱۹ اسفند شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دکتر خلیلی وند بیان کرد: ۸۲ اکیپ در این زمینه فعالیت دارند؛ که همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی( عرضه فرآورده های خام دامی خارج از نظارت دامپزشکی، کشتار غیر مجاز، عرضه مواد خام دامی تاریخ گذشته و ...) با شماره ۱۵۱۲ تماس گرفته و یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۳۱۵۱۲ مشکلات و پیشنهادهای خود را با مجموعه دامپزشکی استان در میان گذارند تا در اسرع وقت توسط نیروهای این مجموعه رسیدگی گردد.

وی از هم استانی های گرامی درخواست نمود: که به منظور تکمیل چرخه نظارت های بهداشتی دامپزشکی در خصوص حفظ بهداشت و سلامت جامعه و رسیدن محصول سالم و بهداشتی به دست مصرف کننده، همشهریان گرامی؛ فرآورده های خام دامی مورد استفاده خود را از مراکز مجاز عرضه مورد تأیید دامپزشکی، تهیه نمایند و به مهر دامپزشکی و لیبل الصاقی و تاریخ مصرف فرآورده، توجه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha