جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام نوروز فقط با مجوز پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: هرگونه جابه جایی اثاثیه و لوازم منزل در ایام نوروز منوط به اخذ مجوز از پلیس است.  

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی، اظهار داشت: با هدف پیشگیری از وقوع جرائم به خصوص سرقت، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال نو از محدوده زمانی آغاز تا پایان تعطیلات نوروز می بایست با تاییدیه کلانتری و مراکز انتظامی محل باشد.

وی تاکید کرد: در غیر این صورت پلیس از این اقدام جلوگیری خواهد کرد و افرادی که قصد جابه جایی اثاثیه در ایام نوروز را دارند، با مراجعه به کلانتری محل سکونت خود می توانند اقدام به اخذ مجوز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان، بر رعایت هشدارهای پلیس و نکات ایمنی از سوی عموم مردم تاکید و بیان کرد: بسیاری از سرقت ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می افتد و شهروندان باید توجه داشته باشند، که قبل از انجام مسافرت درب منزل خود را با قفل های استاندارد بسته و مراقبت از منزل خود را همسایه های قابل اطمینان بسپارند.

سرهنگ پورامینایی تصریح کرد: وانت بارها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جابجایی اثاثیه منازل و مغازه ها به جد خودداری کنند؛ در غیر این صورت با آنان بر اساس قانون رفتار خواهد شد و عموم مردم نیز موارد خاص و همچنین اثاث کشی های مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.٫ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha