توقیف بیش از ۴۵۰ دستگاه خودرو در محورهای شمال کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف ساعتی و روزانه بیش از ۴۵۰ دستگاه خودرو از ابتدای طرح نوروزی در محورهای شمال استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علی رضایی گفت: با توجه به اینکه تخلفات حادثه ساز زمینه وقوع اکثر حوادث ترافیکی هستند، خودروهایی که دارای اینگونه تخلفات باشند تا ۷۲ ساعت توقیف و روانه پارکینگ شده و از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ترددها در ماه های پایانی سال یک بار دیگر از مسئولین استانی و شهرستان ها می خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به این که پلیس مسئول رسیدگی به تصادفات و نهادهای مربوطه مسئول ارتقای ایمنی و کاهش زمینه های وقوع حوادث رانندگی هستند، بیان داشت: همه دستگاه ها در پیشگیری از حوادث رانندگی مسئول هستند و اگر در چارچوب وظایف خود احساس مسئولیت نکنیم در محضر خدا پاسخگو هستیم چرا که موضوع جان مردم است.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اهتمام نهادها بر اقداماتی همچون رفع نقاط حادثه، نصب تابلوی هشدار دهنده، ایجاد راه گریز و سایر اقدامات پیشگیرانه ابراز داشت: متاسفانه در ایام مختلف سال در تعطیلات و مناسبت هایی که احتمال افزایش ترددهای جاده ای وجود دارد جلساتی تشکیل می شود اما موضوعات و مصوبات آنطور که باید اجرا و پیگیری نمی شوند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که روزانه هموطنان ما در اثر بروز حوادث، مجروح شده و یا جان خود را از دست می دهند؛ از این رو همزمان با ایام پایانی سال یک بار دیگر از مسئولین استانی و شهرستان ها می خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پایان از رانندگان در خواست کرد: با توجه به افزایش حجم ترددها از انجام هر گونه تخلف حادثه ساز خودداری نمایند تا انشاالله با کمک همدیگر بتوانیم کاهش چشمگیری در حوادث رانندگی در سطح راه‌های استان کرمان داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha